Leta i den här bloggen

lördag 28 april 2012

EN LITEN BLANDNING



 Jacka - NewYorker, tröja och brillor - H&M, kjol, Lindex, sneakers - Skopunkten
 Jag och Dennis var till Eriklund igår och även på Ica Maxi där jag inhandlade denna. har läst mycket gott om den så vi får se om den lever upp till förväntningarna. Det är en 5-in-1 lösning. Ja, ni får googla den om ni är mer nyfikna. :)
 Inhandlade även då en mörkblå tischa att ha till kjolen på Cubus. :) Testade den aldrig men tog stl L för jag trodde den skulle bli lite lös så där men ack va fel jag hade, haha. Men ja, den duger iaf.

 Hämtade ut skorna från Nelly.com igår (sisådär 1 1/2 vecka efter jag beställde dom, dåligt.) Det får bli en retur tyvärr. Dom satt bra och så men dom var lite för höga för mig, lite svåra att gå i. Notera Aston som lagt sig i skokartongen bakom. :)
 Vädret idag liksom. GÖTT! Satt ute och spanade när Dennis höll på med veden. :)
 Sen åt vi lite fil och musli i solen. Aston lekte bebis och blev matad med sked av Dennis, haha. 
Hilma fick stickade Converse av mormor här i veckan. Hur coola?! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar