Leta i den här bloggen

söndag 22 april 2012

DAGENS OCH SHOPPING

 Tröja - Gina, byxor - H&M, sneakers - Converse

 Tunika 80 kr
 Ankelkorta byxor 149 kr
 Kjol 99 kr
Hej på er!

Det här var det jag shoppade på H&M igår. Vet ni vad jag fick betala? 4 kr! :) Jag hade presentkort (julklapp) som jag hade 240 kr kvar på, sen ett på 50 kr som jag fick i butiken förut och så hade dom 10 % rabatt på ett köp. Hihi, snacka om kap va!?
Älskar kjolen. Har redan bestämt att den ska jag ha i sommar på Salafestivalen och, förhoppningsvis om skorna från Nelly är bra, så blir det dom till. Kommer bli bra det! ;)

Idag har jag lite träningsvärk efter springningen, känns jäkligt bra.
Var iväg själv till Idrottshallen här på förmiddagen för Emma och hennes handbollslag har cup där. Så jag och Emma tog en fika mellan matcherna. Så himla skönt att få åka iväg själv så där ett tag.
Nu ska jag och Dennis äta scones, blir våran lunch idag, hihi.
Måste nog ut på en promenad med vagnen sen.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar