Leta i den här bloggen

tisdag 17 april 2012

20120417

 I söndags var snälla Marlene här och klippte mig vilket var så välbehövligt. Hade inte klippt mig på ett halvår. Och jag var duktig och kapade 10 cm iaf. :) Mycket fräschare blev det nu. 

 Ett försök till att vara lite nyttigare. Egenbakade powerbars. Inte så gott tyvärr... :( Men är så trött  ( ja, redan, efter 2 månader ) på att känna mig fet!
 Idag på förmiddagen har jag haft besök av Emma och Emilie och Hilma fick träffa sin kompis My. My är 3 veckor äldre än Hilma, syns inte. ;) Kolla in My`s läckra strumpor. 
 Okej, ganska så lycklig nu kan jag säga. Eller ja, man ska väl inte ropa hej än. Klickade precis hem dessa godbitar från Nelly.com. Hoppas att dom kommer sitta bra. Tänk i sommar: förhoppningsvis lite brunbrända ben, en snygg klänning och ett vinglas i handen (haha, så sugen nu kan jag säga). Mmmm, like it!
Vet inte hur många gånger jag klickat in mig på http://www.itemsbyjohanna.se/ och kollat in det här halsbandet. Jag vill verkligen ha det men det är slutsålt hela tiden. :(

Alltså, jag gillar verkligen inte att vara typ sämst på att uppdatera bloggen men det blir ju tyvärr så. 
Men dagarna rullar på som vanligt och allt går jättebra med Hilma. Jag motionerar så mycket jag kan, igår gick jag 1 mil t ex. Försöker också köra lite styrka hemma. Imorrn ska jag på sån där efterkontroll och kolla knipet och förhoppningsvis få klartecken att börja springa för nu spritter det i benen på mig. :)
Så till helgen kanske det blir första rundan. 

Igår hade jag min kusin från Stockholm här på lite fikabesök, jättetrevligt. Vi ses inte alltför ofta.. Hilma fick en jättefin klänning och kofta som hon kommer kunna ha i sommar. Och jag fick (som försenad 30-årspresent) bodylotion och showercream från Emma S, luktar huuur frsächt som helst.

Nej, nu lär jag ner och fixa lite lunch. Ska vara kontaktperson på eftermiddagen. Idag kör jag nog vila från promenad, känner mig trött i benen. Kanske kan bli lite stryka istället. Kram på er!

2 kommentarer:

  1. Vilka godingar på bilden!! =)

    Ja, man får försöka med nyttigare snacks och övertala sig själv? Är det ett ok recept? Vad har du i? Jag har redan börjat planera att hur jag ska bli av med gravidkilona så alla tips och recept är toppen! Har gått ner efter tidigare 2, men känns svårare efter nr 3.. =S

    SvaraRadera
  2. Hej Annica!

    Jag smakade hemma hos mamma för hon hade bakat dom och tyckte dom var goda men sen när jag själv gjorde dom var det inte alls lika gott. Men jag fick för mig att byta ut russin mot aprikoser istället och det kanske inte blev så lyckat. ;)
    Jag gör ett inlägg med en länk till receptet.Kram

    SvaraRadera