Leta i den här bloggen

onsdag 4 april 2012

DAGENS MAMMA

 Skjorta  -Monki, sneakers - Skopunkten

Ca 1 år gammal bild. Testade dessa byxor igår och fick på mig dom, kunde t o m knäppa knappen. Sjukt nöjd! :)

Hej hopp!

My god, jag är så dålig på att blogga alltså. Nu har iaf Dennis kommit hem så jag sa det att jag måste få gå upp och göra ett blogginlägg. :) Vi ska grilla ikväll så snart kommer Erik Karin och Robban över, så jäkla nice. :)

Dagen idag har bestått av promenad upp till Månsan med Svärd och Norpis för lunch, mycket trevligt. Lite stressmoment där uppe bara för precis när både jag och Svärd ska äta så vaknar våra små, det är ju typiskt. Man får liksom slänga i sig maten. Njuta av en god lunch, vad är det? Nää, nu överdriver jag faktiskt lite. Hilma brukar i stort sett alltid vara lugn när man ska äta. Dock inte dom tre första veckorna, då fick man slänga i sig. Gud, vad jag svamlar i mitt skrivande nu känner jag. :) Ja, ja...
Iaf, sen när vi var på väg ner på stan så fick jag mess av Karin att hon och Erik skulle fika så då hakade jag på det. :) Fika, fika, fika som vanligt i mitt liv. :)
Haft en jäkligt bra dag och kvällen kommer ju bli minst lika härlig den. 
Imorrn blir det mammagrupps-häng. Dom kommer över till mig. Tänkte baka kladdkaka. :)

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar