Leta i den här bloggen

torsdag 12 april 2012

EN FRÅN I FÖRRGÅR & EN FRÅN IDAG

 Från i förrgår. Jag och mamma var in till Västerås och gick på stan där. Fikade på "Systrarna Ericsson" och köpte en ny overall till Hilma. Jag köpte även två nya kjolar på H&M varav den ena ser ni på på bilderna nedanför. :) Btw så var jag såå nöjd att trippa omkring i mina klackar när vi var i Västerås utan att få ont. Älskar dom verkligen. Känns som jag fixar mig för sällan nu för tiden. Blir mest att man är ute och går med vagnen eller hänger hemma hos nån kompis. Och den bistra sanningen är ju att ska man gå nånstans så kommer ju faktiskt bekvämligheten i första hand. Då får mina älskade klackar stå kvar på skohyllan och damma, haha...
 Guldtröja från Kappahl och klackar från Scorett
 Så här ser jag ut idag. Varit på stan och fikat med mamma och köpt present till lille Sam som äntligen kommit till världen. :) Ja, Sofie och Matta blev tvåbarnsföräldrar i förrgår. LYCKA! Blev på dagen 8 veckors skillnad på Sam och Hilma. :) Så på lördag ska vi träffas, längtar så... 

Randig tröja från Gina Tricot, kjol från H&M och sneakers Skopunkten

2 kommentarer: