Leta i den här bloggen

onsdag 8 maj 2013

DAGENS OCH ALLTID FULLT UPP


 Simpel outfit med vit tischa och jeans. Och idag åkte även sommarsandalerna på. :)
Tischa och sandaler - H&M, jeans - Lindex

Hej på er!

Vilka två underbara dagar det varit, som sommar. Igår var det full rulle hela dan. Började med Öppna förskolan på förmiddagen. Efter lunch blev det en tripp ut till Ösby så fick Hilma hälsa på kossorna. Ja ni ser ju på bilden högst upp. Skulle mata dom med hö och varje gång hon sträckte fram sa hon "tack, tack". Haha, gulle...
Sen var vi ute och lekte resten av eftermiddagen.
På kvällen sprang jag Idealtidstävling. 5,1 km var sträckan denna gång. Jag gissade fel på 47 sek denna gång så det tar sig. ;) Sprang iaf på 24.23 så det var med en snittfart på 4.47 min/km. Nöjd, men jävlar så trött jag är hela tiden haha...

Idag har jag och Emma varit hem till gulliga Malin som vi ska hyra lägenheten av i Spanien. Har gått igenom det sista vi behöver veta inför resan. Ohhh, jag är så pirrig redan och längtar samtidigt som jag är lite nervös. Kommer kännas konstigt att åka iväg ensamma så där ju men ack så härligt. :)
Efter det blev det lunch på Mat&Prat ihop med Ellie och Thomas. Helt underbart att kunna sitta på uteserveringen och glassa, love it. Och Hilma var så nöjd och glad hela tiden. Då blir mamma glad, hihi...
Sen åkte jag och simmade 40 min, var i princip ensam i bassängen, skööönt.
Puh, vad jag skriver. Men så är det när man har fullt på agendan och man vill berätta om det. ;)

Imorrn kommer två från mammagruppen hit på förmiddagskaffe och mot kvällen sen har jag ett intervallpass planerat. Kraaaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar