Leta i den här bloggen

söndag 12 maj 2013

SUNDAY`S


Låten som går varm i mina hörlurar just nu är "Blurred Lines" med Robin Thicke feat. T.I & Pharrell. Älskar Pharrell! Jävligt het, jävligt grym. Grym låt helt enkelt!

Lite partysugen jag. ;) Blev det igår kväll på vägen hem från möhippan. Jag, mamma och Karin lyssnade på bra musik haha... Om vi får barnvakt så ska vi nog gå på Tinget på fredag iaf så kan man ta sig några glas. ;) Dom har bytt ägare så det är lite nypremiär-öppning. Förhoppningsvis blir det bra väder så kan man sitta ute på deras nya terass.

Möhippan blev iaf en lugn och mysig dag. Brorsan tjej är nykterist så inge party party där inte. ;) Vi var först på ostprovning i Karbenning, därefter lunch i Avesta. Vi avslutade med att rida islandshästar. Såååå kul. Jag älskar att rida. Gjorde det när jag var yngre så det sitter kvar det där. Njuter verkligen! Vi tultade, travade och galopperade. :)
Men aj, aj va ont i röva man får... :)

Idag har vi varit ett gäng som cyklat ut till Silvköparn, paddlat lite kanot och sen cyklade hem. Är ju tvungna att testa en gång innan Läderloppet går av stapeln iaf. Gick fint. Men jag hatar fortfarande att cykla. Nu har jag väldigt ont, ja ni förstår vart, hahaha...
Nu blir det grillat! Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar