Leta i den här bloggen

onsdag 15 maj 2013

DAGENS





Tjaba!

Idag känns det lite bättre i knäna men kan fortfarande inte sätta mig ner på huk, haha... Tog iaf en lite längre promenad med en sovandes Hilma på förmiddagen, i ett väldigt sakta tempo. Skönt iaf att komma ut lite.

På eftermiddagen blev det en gofika på Cafè Järnvägen eftersom jag har namnsdag idag (mitt andranamn, Sofia). Dom bakar nåt där som heter "Millionare shortbread". Alltså jag döööör så gott, jag blir alldeles lycklig av sånt där. Skönt att så lite kan göra en lycklig i livet, mohaha....

Efter det cyklade vi vidare till lekparken så fick H springa av sig lite. ;) Och ja, vi har haft cykelpremiär med tösen. Hon verkar gilla det, sitter och "sjunger" lite där bak haha...
Imorrn förmiddag blir det häng i stadsparken med mammagruppen, mysigt. Dennis åker till sin kompis i Fagersta på eftermiddagen så då blir jag allena. Då ska jag hyra nån bra, romantisk film till kvällen. Älskar ju sånt men får ju typ aldrig se det eftersom D hatar`t. ;) Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar