Leta i den här bloggen

söndag 26 maj 2013

I`M BACK AGAIN

 Utsikt från våran balkong.
 Goood frulle första morgonen!
 Jag och Emma nöjda som hittade wifi på ett cafè alldeles i närheten. ;)
 Hann hänga lite på Zara och då msåte man fota sig själv i provhytten. ;)
 Fiiiint nere vid stranden. 
 Dags för party!
 Out on the dancefloor. :)
 Sola sig lite... :)

 Från idag. :) 

Heeeej!

Nu äntligen lite bloggning. Haft mycket att göra sen jag kom hem i fredags. ;)
Vi har iaf haft en helt perfekt resa. Hunnit med mycket på dessa dagar. Sprungit 2 ggr, ätit god mat, festat, legat på stranden 2 dagar, gått i massa backar och "sovit i kapp". Två väldigt nöjda mammor som flög hem tidigt i fredags morse. :)

Nu är det mindre än 1 vecka kvar till Läderloppet. Blivit lite ändringar för min del. Ska köra med Sofie istället för Matta. Har varit väldigt mycket strul fram och tillbaka för Sofies del pga av att killen hon skulle kört med hade lycktas boka upp sig på annat just den dan. Så Matta har hittat en annan att köra med så bildar då jag och Soffan lag. Jag är bara glad för det har jag velat från början. Måste ut och bika nån mer gång här nu i veckan. Eller ja det kanske iaf lär bli 2 ggr. Sprang milen igår iaf. Tiden? 50.10, härlig känsla efteråt! :))

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar