Leta i den här bloggen

måndag 6 maj 2013

DAGENS

 Tischa - GT, jeans - Lindex, converse



Hello!

Äntligen lite värme ute, underbart. Men blåsten blir man tyvärr inte av med vad det verkar. Idag har jag lunchat på Johanssons med Emma, ljuvligt att kunna sitta ute och dessutom bara hon och jag.
Det är lyx det. :)
På eftermiddagen blev det lite fika i Månsan med Dennis och Hilma. Dennis har oturligt nog brutit ett finger så han är hemma och är sjukskriven. :(
Hann med lite småkrafs-shopping på stan också. Nytt somrigt lack och tre armband, varav ett har jag då på mig eftersom det inte är med där på nedre bilden. ;)

Nu ska jag snart dra ut och cykelträna, puh. Inte så stor lust men man måste ju. Alltså, jag vet ju faktiskt inte ens om jag har skrivit det här. Måste ju ha gjort det känns det som. Skriver det igen i så fall. Jag cykeltränar eftersom jag ska vara med på Läderloppet ute i Tärnsjö igen. Jag gjorde ju det ihop med en killkompis för 3 år sen. Nu är det dags igen, den 1 juni närmare bestämt. Inte samma kille men med en kille haha. Matta och jag! Ska bli kul men såklart nervöst och jobbigt. 13 km cykel, 2 km paddling och avslutningsvis 13 km löpning.

Är även anmäld till Silverman Triathlon här i Sala den 24 augusti. Det innebär 650 m simning, 3 mil cykel, 7 km löpning. Hua, det kommer jag vara sååå mycket mer nervös inför, tror jag. Så lång cykling och jag är ju fan kass på det. Måste träna mycket mer till det. Även lite läskigt med simningen men men. Ska bli väldigt kul också, se vad man klarar av liksom. Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar