Leta i den här bloggen

tisdag 28 maj 2013

DAGENS OCH SHOPPING ;)

 Så här har jag sett ut idag. Köpte den här kjolen på H&M i Spanien faktiskt. Hade testat den hemma innan vi åkte och var då lite tveksam men sen kände jag att jag ville ha den. Gillar det mycket. Dock så vill jag helst bära klackar till den för den är lite lång men besparade mina fötter från det idag. :)




 Hittade en klänning att ha på bröllopet, yes! Den kändes perfekt. Från DM
Mode (oväntat ;)
Som jag längtat efter ett till par av dessa jeans. Har ju ett par mörka och nu fyllde jag på med ett par ljusa. Satt som ett smäck. ;) Från Cubus för kanonpriset, 199 kr. ;)

Haft en jättetrevlig dag med mamma i Västerås. Började med lunch på Sjökrogen då vi kände att vi ville sitta ute. Mysigt! Sen drog vi till Erikslund. Köpte även en enkel trikåklänning från Gina Tricot för 149 kr som kan bli ett alternativ till lördag. Pimpa upp den lite bara med smycken och förhoppningsvis ett par fina klackar. ;)
Nu lär jag käka sen väntas backintervaller, puh. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar