Leta i den här bloggen

lördag 4 maj 2013

DAGENS OCH GÅRDAGENS

 Skjorta och skinnkjol från Lindex, boots från Scorett


 Tröja - GT, jeans - Lindex, Nikeskor (kommer dock inte ihåg modell)


Hello!

Maaaassa bilder på mig haha, min blogg då ska JAG synas. ;))
Nej, men det blev både outfitbilder från igår kväll och idag.
Hade en jättetrevlig kväll på Mat&Prat ihop med Emma och Emilie. Åt gott , drack gott och pratade massa tjejsnack. :)
Idag har jag och Dennis lunchat på stan, varit till hans syster på eftermiddagen och nu är vi bara hemma. Tror jag ska försöka få till ett hemmaträningspass här, om jag orkar. Fan vad jag alltid drar mig för det. I don`t like it, så är det bara. Men känner mig alltid väldigt nöjd efteråt. Ja, ja bara ta sig i kragen. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar