Leta i den här bloggen

fredag 31 maj 2013

GÅRDAGENS

 Outfit från igår. För varmt med jeans. ;) Linne - Cubus (gammalt), jeans - Lindex, ballerina - Skopunkten

Tjaba!

Just nu känner jag mig ganska lugn men alltså fyyyyyyyy va jag är nervös inför imorrn. Så där så jag nästan mått lite illa hela dan. Inte kunnat äta så bra. Haha, varför gör man så här?! Det är ju såklart inte blodigt allvar men man är ju tävlingsmänniska, så är det ju.
Har annars haft en väldigt bra fredag med lunch på Mat&Prat med fina Malin och därefter hämtat ut mitt paket från Nelly.com. Ohh lala vad fina skorna va. Ni får såklart se dom imorrn. Även en kjol var med som också satt fiiiint så den blir det också. Är ni nyfikna redan nu på skorna så kika in min instagram: lindaholmgren82

Nu blir det pizza som uppladdning. Kraaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar