Leta i den här bloggen

tisdag 14 maj 2013

SEG TISDAG

Godkväll! 

Blev aldrig nå Öppna för oss idag. Hilma grinade hela morgonen typ.. Inget dög. Trodde nästan hon var på väg att bli sjuk men nu verkar det vara lugnt. Hon vaknade kl 6 också så jag va så trött så pallande inte dra iväg. 

Alltså ni förstår inte hur ont jag har i mina knän idag, helt sjukt. Värst i höger. Känns typ som jag ska få fågelben ibland haha.  Ni vet så där så knät ska böjas bakåt, skitläskigt. Tog hårt på mig att springa så där långt. Den här dagen har bara varit seg faktiskt. Va upp till Willys och handlade lite på em. Hängde lite med Emma på hennes rast så det va ju trevligt iaf. 

Här hemma ska det visst kollas hockey fast att jag så gärna vill se semifinalen i Eurovision. Äh jag orkar ju ändå inte va vaken så jag får spela in det. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar