Leta i den här bloggen

torsdag 29 mars 2012

HÄRLIG TORSDAG

 Skjorta från Rut m fl.


Hello och godkväll!

Usch känns lite just nu som att bloggen liksom hänger över en. Lusten finns inte kvar riktigt... Men det blir väl så när man inte kan lägga ner så mycket tid som man egentligen skulle vilja och så blir det lite halvdana inlägg hela tiden. Förhoppningsvis blir det bättre...

Idag har iaf varit en superduper bra dag. Jag och Emma for iväg till Erikslund vid tio imorse och var inte hemma förren fyra. Jag shoppade bl a "snik"-varianten av ett par Converse på Skopunkten. :) 200 spänn, lite lagom så där. Ett par leggings och en väldigt enkel tunika från Gina blev det också. Lunch och fika blev det också så klart och min underbara dotter har skött sig exemplariskt. :)
Och nu är pappa Dennis hemma igen vilket känns så bra. Har precis tagit mig en lååååång varm dusch, så skönt. Nu ska jag nog ta mig en tallrik fil med musli. 

Imorrn ska jag till fotvården kl tolv för jag har så ont i mina stortår, känns som nageltrång och så fort jag går i några av mina kilklackar så får jag ont. Egentligen, enda skon jag inte får ont av är mina springskor, känns ju så där. :( Så jag hoppas hon kan fixa till det. 
På kvällen blir det försenad födelesdagsmiddag hos Emilie íhop med girlsen, nice.
Lördag blir det först förmiddagsfika på stan med kära bror och Karin och därefter födelesdagsmiddag hemma hos mor och far för min pappa fyller imorrn. Fullspäckat schema! Kramelikram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar