Leta i den här bloggen

onsdag 14 mars 2012

20120314

 Jag, igår med nya jeansen från H&M (supersköna) och Converse (våååår) :)
 Kolla in kinderna på fröken, blir en stadig bit detta. :) Hon är underbar!
Just nu! Jag klev precis upp och då ligger Hilma kvar så här och sover, gullis. 

Se på fasen, nu hinner man med ett blogginlägg här. :) Bara att passa på innan fröken vaknar. Jag ska inte skriva mer än att på dagens agenda står:

* Lunch på Johanssons med Norpis och Svärdan
* BVC-besök. Ska bli så spännande att se vad hon ökat med nu. 

Imorrn kommer Dennis hem igen, längtar. Den här veckan har hittills gått så mycket bättre än förra. Jag har inte gråtit. :) Jag kommer vänja mig att det är så här och det kommer gå så bra. Och att Dennis faktiskt är ledig 3 hela dagar med oss är guld värt faktiskt!

Ha en bra onsdag! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar