Leta i den här bloggen

fredag 16 mars 2012

DAGENS MAMMA



Så jäkla nöjd jag är som får igen dessa jeansshorts nu. :) Hua, vad trött jag är just nu. Väntar på att middagen ska bli klar, blir fläskfilè a`la Dennis ikväll, han fixar allt. :) Själv har jag iaf slängt ihop ananaspaj som jag ska bjuda på imorrn. För imorrn kommer äääääntligen Maria (som bor i Gbg) hit och hälsar på och får träffa Hilma. Ska även få träffa hennes nya boyfriend, ska bli så spännande. :) Men jag ser så mycket fram emot att få träffa henne, vi har inte setts sen juldan.

Idag har jag tillbringat typ hela dan på stan med mamma. Började med lunch på "Kinan" sen gick vi i lite affärer. Jag köpte bl a en ny amningsbh på Lindex, grymt skön. Sen avslutade vi med fika på Johanssons. Hilma sov hela tiden. :) GREAT FRIDAY!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar