Leta i den här bloggen

torsdag 15 mars 2012

DOM HADE JAG VELAT HAFT...

Vad tjurig jag blev nu då! Såg att man hade 40 % rabatt på valfri vara på Ellos. Mmm, in my a... att det stämmer. Jag beställde mina svarta Converse på det sättet, grymt att inte behöva betala 700 spänn ju. :) Så nu tänkte jag klicka hem ett par vita. Nej, då gäller inte rabatten på just Converse. Riktigt irriterande!

Annars så är allt så himla bra. Har haft två riktigt grymt bra dagar. Igår var jag på stan med Svärd och Norpis från 12.30 till 15.30 och Hilma sov hela tiden. Så hon vaknade upp (hungrig som sjutton så klart) på BVC när det var dags för vägning. :) Hon hade gått upp 315 g denna vecka, tihi.. :) Och nu är hon 54 cm lång (var 50 när hon kom). Så kurvan går rakt upp. :)

Idag har jag varit hos Emma på förmiddagen och fikat ihop med Sofie, Sabina och Emilie. Så grymt underbart att ha så många vänner som är hemma och är mammalediga och jag har dom bästa vännerna man kan tänka sig. Man får sååå mycket energi av att ha alla dom bästa omkring sig.
Sen att Hilma faktiskt bara vaknade en gång och ammade inatt gör inte saken sämre. Underbara unge! :)
Nu kom Dennis hem. <3 Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar