Leta i den här bloggen

söndag 18 mars 2012

GÅRDAGENS

 Jag drog bara på mig mina klackar från Scorett när jag skulle fota. Ser nu att det faktiskt inte ser så passande ut ihop med den kanske lite för korta kjolen. :) Tröjan är från Lindex.

Lilla familjen! :)

Godförmiddag eller ja, det är ju typ lunchtid nu. :)
Jag har varit helt ensam hemma sen 10.30. Dennis är hos sin kompis och har med sig Hilma. Känns typ huuur konstigt som helst. Men jag antar att det går bra för jag har inte hört nåt och han har inte kommit hem ännu så. Det som oroar mig är ju att det är jag som har maten, han kan ju inte ge henne. Men nu är det två timmar sen hon åt och ibland kan hon ju faktiskt sova 4 h och inte äta nåt. Tänk, jag nojjar över allt jag medans Dennis är hur lugn som helst, haha.. Men det är nog tur att han är det så vi inte båda två är hispiga. ;)

Jag har iaf kunnat äta frukost i lugn och ro, kikat lite på tv och nu tänkte jag dammsuga lite och sen hoppa in i duschen. Ligga och vila var faktiskt inte aktuellt idag då vi somnade 23.00 igår kväll och sov till 9.30 imorse och hon ammade bara 2 ggr. :)
På eftermiddagen kommer Matta och Sofie och fikar. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar