Leta i den här bloggen

söndag 25 mars 2012

20120325


Hej på er! 

Här kommer två bilder från min och Hilmas härliga promenad igår. Blev 7 km och nu kan jag hålla riktigt bra tempo, 11 min/km. När jag var gravid höll jag ca 13 min/km så det är skillnad. Innan jag var gravid kunde jag nog snitta strax under 10 min/km så jag är inte riktigt där ännu. ;) Jag skulle försöka ladda upp en video på Hilma här när hon låg i babygymmet imorse men det tog sån tid. Jag ska försöka senare eller en annan dag.

Idag har vi en s.k innedag. Vi har bara softat järnet här på fm. Hilma fick bada ihop med pappa i badkaret och hon stornjöt sen slocknade hon direkt efteråt.
Nu inväntar vi Emma och Viggo på lite fika. Jag bakade en äppelpaj och en ananaspaj igår för vi hade Peder, Robban och Perra här. Vart supergoda så det ska vi gotta oss med. 
Shit, jag kommer aldrig gå ner mina gravidkilon om jag fortsätter fika på detta sätt, haha...

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar