Leta i den här bloggen

måndag 26 mars 2012

MOBILEN IGEN

Lite mobilbloggning igen nu. Så enkelt när man sitter i soffan med Hilma i knät. Tråkigt utan bilder bara, gillar ju egentligen inte att göra inlägg utan det men, men... Idag har jag gått 1 mil! :)) Gick upp till mamma på fm och då utökade jag den promenaden genom att gå över gruvan och se styrars så då blev det 7 km. Sen lunchade jag där och efter Hilma fått amma och blivit bytt på så gick vi till Månsan och tog eftermiddagskaffe. Sen gick jag hem! Jag testade faktiskt att ta några löpsteg och det kändes inge konstigt alls :) Så snart kan jag nog börja lite smått med löpningen igen. Vill nog iaf gå på återkollen först och det MÅSTE jag boka tid för imorrn. Imorrn fm ska jag hem till Emilie och umgås. På torsdag ska jag åka med Emma till Erikslund, det ser jag jättemycket fram emot! Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar