Leta i den här bloggen

fredag 23 mars 2012

EN DAGENS BL A




Hade lite besök av dessa två tjejer igår.  Johanna håller i Hilma!
 Ellen får lite mat av mamma Maria. :)
 Söta lilla Ellen. Skiljer 1 månad på henne och Hilma.
 Nytt armband som inhandlades på Kappahl idag och jag väljer att matcha det så här.
Hilma har börjat le och göra massa ljud. Så sött så man smälter.

Hej på er!

Som vanligt kass uppdatering och inte hinner jag skriva nåt långt den här gången heller. Dennis är ner på bolaget en sväng och jag har precis ammat och försökte lägga Hilma på våran säng men hon verkar inte vilja ligga där just nu. :)
Inatt sov hon 6 h i sträck! Jag var i chock, det har aldrig hänt! :)
Ikväll blir det en god köttgryta till middag som min underbara Dennis gör.
Vi har haft en grym fredag ihop. Varit på stan och lunchat, gjort lite ärenden och avslutade med handlig och Hilma hon bara sover. Jag njuter till fullo av min bebis just nu för hon är så otroligt lugn och go. Att vara mamma just nu är inte så svårt. ;)

Ha en bra fredag! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar