Leta i den här bloggen

söndag 11 mars 2012

GÅRDAGENS




Hej på er!

Yesssss LOREEN vann!!! Så jäkla rätt verkligen!
Vi hade en jättetrevlig Mello-kväll hemma hos Matta och Sofie med kycklingfajitas och marängswisch till efterrätt.
Hela lördagen var verkligen en grymt bra dag. Vi var på stan på fm och fikade med Erik och Karin. Sen gick vi på H&M och jag shoppade ett par byxor (dom på bilden). Ville så gärna ha ett par eftersom jag inte kommer i några av mina gamla byxor (än). Så det blev stl 42 på dom, hahaha...
Är lite sugen på att klicka hem kilklackarna också, har 25 % rabatt på valfri vara och då blev jag lite sugen. Dom ser inte så snygga ut så där på bild kan jag tycka men på modellen var dom snygga. Får se hur jag gör...

Idag har vi haft besök av två tjejkompisar till mig som ville se Hilma. Väldigt trevligt! Efter det blev det 5 km promenad i vårsolen. Och imorrn ska det ju bli ännu varmare. :) Jag och Hilma kommer börja förmiddagen med en fika på stan ihop med Emma. Kram

1 kommentar:

  1. strl 42 hahaha?! Är det verkligen så illa att ha det i byxor från hm?

    SvaraRadera