Leta i den här bloggen

måndag 30 juli 2012

CIRKELTRÄNING

Godkväll!

Har precis lagt Hilma. Nu ska jag och Dennis kika på "Star Wars". Oväntat val av film kanske. ;) Han köpte hela boxen här för ett tag sen och vi har sett dom två första så nu är det dags för tredje och jag gillar`t!

Angående bilden så körde jag ett cirkelpass ute i trädgården idag. Var riktigt härligt att träna ute så där i det fina vädret och med Dennis och Hilma som publik. :)
Jag körde dock inte exakt dom övningarna som är på bilden utan bytte ut några. Men jag körde 3 varv och så hittade jag på en app där det var tidtagning. Dock inte 45 sek aktivt utan 30 sek aktivt och 15 sek vila. Men jag blev svettig iaf. :)

Kram på er!

1 kommentar:

  1. Hej igen babe! Vad har du för mål med din träning? Kram Emelie

    SvaraRadera