Leta i den här bloggen

söndag 29 juli 2012

GÅRDAGENS

 Topp och halsband - Gina T, shorts - Weekday, kilklackar - Citybird
Hejsan!

Skulle ha slängt upp dessa bilder redan igår men blev avbruten och sen blev det aldrig av.
Igår var vi på stan och lunchade med Matta och Sofie. På eftermiddagen sprang jag 8 km, så nöjd. Sprang på elljusspåret så det blev ju kuperad bana vilket behövs i min träning nu inför Lidingöloppet. Snittade 6.08 min/km vilket kändes väldigt bra!

På kvällen var jag och Emma hem till brorsan och Karin på inflyttningsfest. Det var trevligt. Jag hade pumpat ur igår och Dennis hade testat ge Hilma på dagen och det funkade. Så vi hade bestämt att han skulle ge första nattmålet.

Jag och Emma ville aldrig gå in på festivalen då det kostade 200 spänn och det kändes det inte värt för 1 1/2 h så vi hamnade på hottan istället (!). Jag hade bara druckit 2 glas vin så man kände sig allmänt stel. Dessutom kunde jag ju inte riktigt slappna av med Hilma där hemma. Men Dennis hade iaf gett henne vid tolv och då hade hon druckit 30 ml. Hon sov när jag kom hem framåt 1 sen. Och hon behövde inte äta sen förren vid 4. Haha, många klockslag nu. Men, tänk, va bra det gick! Känns ju superskönt.
Är dock sjukt sliten idag eftersom det blev rätt sent och Hillis vaknade vid 7.30.

Nu får vi se vad denna dag har att utvisa. Jag skulle vilja dra iväg en sväng till Västerås men vet inte hur pigg karln är på det. Får se, får se! Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar