Leta i den här bloggen

måndag 9 juli 2012

NEGGO

 Puss på altan idag! <3
Älskar detta bodybutter från "The Body Shop"!  Så när jag hittade ett erbjudande att prenumerera på "Topphälsa" 3 nr och få detta på köpet så fanns det ingen tvekan. :)

Idag har det inte varit en sån rolig dag! Det är sådana här dagar man känner att det faktiskt är en stooor omställning att ha barn. Inatt vaknade Hilma igen med bara 2 h mellanrum, svindrygt. Sen har hon varit lite smågnällig hela dan, säkerligen bara för att hon sovit alldeles för korta stunder under dagen. Det är ingen sjusovare till tjej detta inte. Sover hon 1 h i sträck får man vara glad. Så man hinner liksom inte få så mycket gjort när hon inte är så nöjd att ligga själv. Känns som jag bara plockar och plockar här hemma men ändå ser det ut som taikon hela tiden... Försökte sitta ner med en kopp kaffe på altan medans Dennis klippte gräset men det enda hon gör då är att rulla över på mage och så skriker hon för att hon inte vill ligga så. Så, ja, jag hann väl sitta ner 1 sekund i taget...typ. Ja, ja bara att försöka blicka framåt. Nu sover hon iaf.

Mamma och pappa var här en snabbis på fm och drack lite kaffe iaf, det var trevligt. Sen var tanken att jag och Emilie skulle gå promenad på em men ja, den här j-vla sommaren ska ju tydligen regna bort så vi ställde in. En halvtimme senare sken solen, suck. Jag gick iaf en promenad själv med vagnen då.
Neggo-Linda idag! Så är det! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar