Leta i den här bloggen

fredag 6 juli 2012

DAGENS OCH LITE ANNAT








Ursäkta för den urusla bloggningen den här veckan. Det har varit tuff sömnmässigt och då finns det inget i mig som ens orkar sitta vid datorn. Hilma är ju inte den som är vaken och skriker på nätterna och hon somnar oftast om ganska snabbt. Men bara att bli väckt massor med ggr per natt och dessutom 4 nätter i rad tar ut sin rätt på mig. Värsta dan var i onsdags. Jag grinade för allt verkligen. :( Man blir väl skör av sömnbristen... Nu känns det iaf bättre och inatt har Hilma sovit bättre också. Hon blir säkert väldigt påverkad av värmen, sen har hon även haft som nåt eksem runt halsen som vi också tror stört henne...

Ja iaf då, bilderna är i ordning så från toppen är färskast, alltså idag. :) Hade missat och lägga upp en outfitbild som var från i fredags också (längst ner).
Igår var jag, Dennis, Erik och Karin ut till min mamma och pappas nyinköpta sommarstuga. Vilken idyll! Det var en helt perfekt dag verkligen. Vi köpte med oss sallad och så satt vi på den lilla verandan till stugan och blickade ut över vattnet, jag bara njöt. :) Är så otroligt glad att dom köpt den.

Idag har det lagats gadd igen. Det gick snabbt och smärtfritt. Efter det blev det en fika på Johanssons.
På em åkte jag upp till mamma så fick hon va lite barnvakt åt Hilma när jag gick 6 km med hennes "bungypump-stavar". Puh, det är jobbigt det. Jag orkar inte pressa ner dom hela tiden. ;)
När jag kom hem sen så blev det lite styrka på altan i form av armhävningar, dips, benböj och vadhävning ( eller vad man ska kalla det för) , allt i tabataintervaller.
Nu ska vi nog kolla på en film! Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar