Leta i den här bloggen

onsdag 25 juli 2012

ENERGIN ÄR TILLBAKA

 Idag har Hilma premiärat badstranden! Annika fotade denna fina bild.
 Så här har jag sett ut på eftermiddagen. Shorts och linne från Gina T och Converse.

Bild från i förrgår.

Hejsan på er!

Äntligen lite mer människa av mig. Går nästan under jorden jag när jag har sömnbrist som jag haft dom senaste dagarna. MEN, så inatt vände det, tackar! Hilma sov 6 h till första amning och därefter 3 till. Och vips så har man den där energin igen.
Var till BVC igår och hon går upp i vikt precis som hon ska, 100 g i veckan, puh. Så ja, det är väl nån slags tillväxtfas precis som jag fick en kommentar om. Jag kunde liksom bara inte fatta det den här gången. Trodde att dom ammade ofta dygnet runt om det var tillväxtfas men så behövde det tydligen inte alls vara.
Igår fick hon äta gröt ganska sent också, så jag vet inte om det hjälpte för natten.

Förmiddagen tillbringades idag ute i Silvköparen ihop med Annika. Gudomligt att äntligen få åka till stranden och sola. Jag njöt som satan! 
På eftermiddagen kom Svärd och Ellen in och hängde med mig och Hilma. Vi käkade på Johanssons och malde på om allt möjligt. En mycket trevlig eftermiddag eller ja, rättare sagt en helt perfekt dag! :)

Imorrn kväll ska jag gå ut med Emma och Annika. Till helgen här vankas det festival i stan. 
Ganska kul, när Himla precis hade kommit då var jag helt bombsäker på att när Salafestivalen kommer, då kommer jag att ha slutat amma, då ska jag ut och parta. Aj, aj, så fel man kunde ha. Klart jag skulle tycka det var askul att gå ut och parta i helgen. Men den som väntar på nåt gott. ;)
Ja, vi ska iaf ner och käka nåt och ta ett glas iaf. På lördag har brorsan och Karin inflyttningsfest så då ska jag gå på den också så åker jag nog hem sen när dom andra går ut. Låter som en bra helg för mig! :)
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar