Leta i den här bloggen

söndag 1 juli 2012

GÅRDAGENS


Gårdagens outfit! Ny tischa från Gina T. Lite mysig med palmer och så där. ;) Sandaler från H&M.
Nu har jag precis tagit mig en liten eftermiddagsnap ihop med Hilma, så mysigt så... Hör inte till vanligheterna att jag vilar nånting nuförtiden när hon sover. Men det gjorde mig gott.
Förmiddagen spenderade vi på Emilies altan idag med kaffe och jordgubbar och lite gott gott.
Jag har för övrigt en sjujäkla träningsvärk i typ hela kroppen idag efter passet igår. Det tog ordentligt kan man säga.
Ikväll ska vi göra tacotårta (avis Emma ;). Så jäklarns gott!
Imorrn förmiddag blir det en visit till Annika och sen tänkte jag ställa upp som lunchsällskap åt Emma när hon har lunchrast på jobbet. Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar