Leta i den här bloggen

onsdag 11 juli 2012

TODAY`S IN THE MIRROR

 Trista dagens-bilder i spegeln idag. Men så här har jag sett ut iaf. Nya tischan från Gina T.

Jag och Hilma nyvakna imorse!

Hejsan!
Här hemma har Hilma ganska nyligen somnat så då kör jag lite bloggning. Ska ner på golvet sen också och planka lite innan det blir en dusch. Dennis har dragit ut till Sätrabrunn på pubkväll så jag är alena, ganska skönt faktiskt. ;)

Idag på dan har jag hälsat på min vän Maria ute i Heby, trevligt. När jag kom hem sen så drog jag ner på stan i lite ärenden. Brorsan fyller år imorrn bl a. Passade på att ta en fika själv på Johanssons bara för att få känna lugnet att sitta helt själv, njöööt!
Imorrn kommer mammagruppen hem till mig, jag ska bjussa på mat faktiskt. :) Mot kvällen sen blir det grill hos mamma och pappa och fira brorsan. Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar