Leta i den här bloggen

tisdag 31 juli 2012

HELP




Hejsan!

Har väl inte så mycket att skriva egentligen. Var ute på en 7 km promenix på förmiddagen, kul att man blev som en dränkt katt bara. :(
Nu har jag precis klickat hem ett hårband som Hilma ska ha på sitt dop. Närmar sig, nästa lördag är det dags. :)

Jag kanske ska ta upp det här på bloggen. Jag blir så himla osäker gällande en grej. Jag och en tjejkompis ville så gärna gå på nån av "Swedish House Mafias" konserter i slutet på novemeber. Tyvärr tog ju biljetterna slut väldigt fort. Nu finns det att köpa på blocket.se. Sett flera som säljer. Men jag törs inte köpa. Hur sjutton vet man om man kan lita på att handla biljetter så.
Mailade i helgen med en tjej som hade två stycken och det var då sådana där pdf-filer. Hon skulle skriva ut dom och skicka dom i sånt fall. Men hur vet man att dom är äkta?? Kul att stå där på konsertdagen och inte komma in p.g.a ogiltig biljett. Men åhhh, vi vill ju så gärna.
Hur gör man, nån som har nåt tips?

Nu ska jag vara kontaktperson, vi ska ut och käka lite. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar