Leta i den här bloggen

söndag 5 augusti 2012

ÄNTLIGEN...

...har jag tagit mig an milen för första gången sen Hilma kom! :) Känner mig så lycklig nu. Det gick verkligen bättre än förväntat. Eftersom jag ska springa Lidingö tjejlopp om lite mindre än 2 månader så vill jag få in så mycket kuperad bana i min löpträning nu + backintervaller. Så idag sprang jag en kuperad bana som jag sprang för drygt 1 år sen. Då sprang jag på 55 min så inte så där jättemycket sämre nu iaf ;) Har inte än satt nåt mål vilken tid jag vill springa loppet på. Ska försöka få ihop lite fler rundor så får vi se hur mycket jag kan pressa tiden. Just den rundan jag sprang idag är nog väldigt mycket lättare än Lidingö så jag kan nog inte jämföra dom så värst mycket men, men :) Allt känns bara för himla bra! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar