Leta i den här bloggen

fredag 17 augusti 2012

SKINNY JEANS?

Slänger upp en gammal bild på mig (1 1/2 år sen), bärande mina favvojeans från Lindex. Som jag inte kunnat haft sen förra våren. Idag testade jag dom och fick på mig dom utan att typ kvävas. Happy girl! :)

Sorry för så jäkla kass bloggning denna vecka. Lusten har inte riktigt infunnit sig tyvärr..
Iaf, så hade jag en riktigt trevlig dag igår med mammaträff och löptur efter det. Sprang Silverman-rundan igen. Var 1 månad sen sist och jag kapade tiden med 4 min! Bådar gott inför stafetten som närmar sig med stormsteg. :) Var ju egentligen en tjej som skulle simma men nu har hon fått förhinder så nu är det en kille som tagit hennes plats. Ingen jag känner men vet att han kört Ironman i Kalmar. Jo tjena, pressen man får  på sig nu då. ;) Nej då, det går nog bra.

Nu lär jag natta Hilma! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar