Leta i den här bloggen

måndag 20 augusti 2012

CAVIAR MANICURE

Tidig morgon här hemma. Vi har varit vakna sen 6.15 ca. Känner mig sjukt sliten just nu då jag hade svårt att somna igår också (somna nog framåt tolv). Så det blir till att lägga sig igen sen när Hilma ska vila igen.

Idag står Viktväktar-möte på schemat. Mamma kommer hit på em också så jag får köra ett intervallpass.

Angående bilden så är det nåt jag är riktigt sugen att testa just nu. Något som kallas Caviar Manicure och märket på "lacket" heter Ciaté. Riktigt läckert tycker jag! Finns bl a på Åhléns har jag läst och kostar runt 200 kr.

2 kommentarer:

  1. Caviar manikyren är döläcker. Fick hem min rosa från gracenoir.com i förra veckan och de är så fina att jag måste beställa dom vita och svarta på direkten :)

    SvaraRadera
  2. Spännande!:) Måste inhandlas! Kram

    SvaraRadera