Leta i den här bloggen

lördag 4 augusti 2012

LIFE GOES ON

 Jag och Hilma idag! Varit på stan och lunchat med Emma och köpt födelsedagspresent åt mamma. Ny skjorta från H&M.



 Grymt coola Nikeskor jag fick hem häromdan då. :) Ena riktiga lysmaskar. Beställde faktiskt från Sportamore.se. Riktigt snabb lev. Jag tog då 39 på dessa vilket visade sig vara lite för tajt (ja, jag hade kunnat pröva innan i affär) så retunerade dom och ville ha 40 och det gick kanonsnabbt att få tillbaka dom. :) Supersköna! Har inte riktigt bestämt om jag ska springa i dom eller om jag kör dom som en mer snygg (och bekväm) vardagssko.
 Blev ännu en ny skjorta inhandlad idag på Lindex rea, 75 kr. Like it!
 I onsdags var jag, Dennis och Hilma ut till Fjäderholmarna. Mysigt och väldigt fint. Och Hilma verkade gilla att åka båt. :)
Hej på er!

Känns lite, lite bättre idag. Igår grinade jag bort nästan hela dan kändes som. Trodde aldrig att jag skulle bli så ledsen som jag varit. Det är så fruktansvärt trist att inte ha Aston hos oss längre.
Man blir påmind överallt här hemma om honom. Jag dammsög t ex här hemma på fm och bara det var jättejobbigt. Att man visste att det var sista gången jag dammsög upp hans katthår. :(
Nej, det är det här som är nackdelen med djur, det gör så fruktansvärt ont. Men livet går vidare och man kommer väl snart över det värsta.

Ikväll ska vi hem till mamma och pappa på middag. Min mor fyller på tisdag men vi ska fira henne redan idag. Jag håller på och bakar världens godaste tårta här hemma. Ska fota den sen. Jag har nämligen smakat den en gång förut när min vän Annika hade gjort den. Den är så jäkla gudomlig! Så den längtar jag till . ;)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar