Leta i den här bloggen

onsdag 29 augusti 2012

SHM


Godkväll på er!

Alltså ni kan inte fatta hur glad jag är! Jag och Soffan ska verkligen få se dom!! Den 23 november är det vi som befinner oss på Friends Arena och skakar våra rumpor så jäkla mycket, haha. Vi har Sofies sambo Matta att tacka för hjälpen. Han var med i en utlottning på sitt jobb att vinna 2 biljetter och igår fick jag veta att han vunnit. :) FETT COOOOOLT kommer det bli! ;)

Annars så hade jag en ruskigt seg innedag igår, var verkligen inte pigg. Känns bättre idag iaf.
På fm var vi till BVC och Hilma fick sitt 6 månaders-vaccin. Min mamma var med för jag tycker det är jobbigt. Hon fick hålla. Usch så ledsna dom blir, men det går ju snabbt över iaf.
Sen har vi hängt ute i mamma och pappas stuga hela dan. Så underbart väder det varit idag. Jag älskar det där stället. Vi köpte med oss sallad, supergott. Lite senare kom brorsan, Helena och Theo på kaffe också. En väldigt bra dag.

Nu börjar jag bli riktigt sugen på en löprunda igen men jag får lov att vänta ett par dar till så jag inte känner av halsen. Funderar på ett lokalt lopp på 8 km här nästa lördag, får se om jag får med nån kompis bara.

Nu ska jag duscha för att sedan inta soffan med lite frukt och turkisk yoghurt. No more 100 grams chokladkakor. ;) Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar