Leta i den här bloggen

lördag 18 augusti 2012

DAGENS (VAR INTE IGÅR)

 Skjorta - Lindex, avklippta byxor - H&M, skor - Citybird

Var visst över en vecka sen jag la upp nån outfit-bild såg jag så nu var det på tiden. Så här har jag sett ut idag. Vi har varit på stan och lunchat lite med några vänner. Blir inte så många knop gjorda idag.
Ska försöka få in ett hemma-träningspass här om ett tag iaf. Tror jag ska ge mig på 100 reps igen. Har inte gjort det sen i slutet på juni. Kanske för att jag fick lite avsmak då för att det var så fucking jäkla jobbigt, haha... Ni kan läsa mer vad det innebär här.

För övrigt så tycker jag att det funkar bra med Viktväktarna faktiskt. Ja såklart, helt beroende vad vågen säger nu på måndag då när det är dags för vägning igen. Men jag börjar komma in i det mer och mer...
Lite jobbigt nu när det är helg för man känner direkt att man vill äta massa gott då. Som att det liksom ska höra helgen till men nej, nu är det fasen skärpning. Jag ska göra detta på riktigt!
Hoppas ni alla har en bra helg! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar