Leta i den här bloggen

söndag 26 augusti 2012

GÅRDAGENS

 Glad tjej som precis påbörjat loppet. :) 


 Gårkvällens outfit (orkade inte knäppa skorna när jag skulle fota ;)
Nya jeansen från Kappahl, grymt sköna. Nytt linne från H&M (även nya örhängen) och så mina älskade Jeffrey Campbell.
Goddagens!

Ja igår blev det ingen tid alls över till att blogga.
Loppet gick okej, inte så mycket mer än så. Jag var inte så nöjd med tiden tyvärr. Sprang i mål på 38.07, alltså inte bättre än när jag tränade rundan för 1 1/2 vecka sen. Det gjorde mig lite irriterad. MEN, jag hade inte kunnat tagit ut mig mer kändes det som. Vaknade igår morse med svid i halsen, tänkte att det var inbillning för jag kände inget mer sen. Men efter loppet blev det värre och så började näsan rinna. Så jag skyller helt enkelt på att det var nåt skit i kroppen därav tiden. ;))

På kvällen var vi över till en vän på lite fest. Både jag och Dennis faktiskt. Min mamma och pappa var här och satt barnvakt. Hilma somnade 19.15 och när vi kom hem sen strax efter tolv då hade hon precis vaknat så mamma gav henne välling. Kan ju dock inte riktigt slappna av helt än. Det kommer man ju kunna göra den dan man kan lämna bort henne hela natten. Iaf så var det en riktigt bra dag och kväll igår!
Nu blir det strax fika hos Matta och Sofie, like it! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar