Leta i den här bloggen

måndag 20 augusti 2012

JEPP

Det här var jag på igår fm med tjejen jag är kontaktperson åt, älgsafari. Nu har jag lånat denna bild från hemsidan men det var ungefär så här det såg ut. :) Hur cool som helst!

Godkväll på er!

Detta kan komma att bli en spännande natt. Hilma har fått flytta över till eget rum. Ska testa hur det funkar. Jag ammar ju såklart fortfarande så det kanske blir jättejobbigt att jag får springa en massa fram och tillbaka. Eller så har man tur att hon kanske sover jättebra. Bara att hålla tummarna.
Dennis har gett henne välling hela helgen (innan nattning) och det har bara gått bättre och bättre.
Nu gav jag och det funkade det å. Visserligen inga gigantiska mängder men 50 ml iaf. :)

Över till Viktväktarna. Tuuuur, jag hade tappat 1,3 kg. Äntligen lite resultat! :) Bara att köra vidare.
Innan mötet var ju då mamma här med Hilma så jag kunde springa lite backintervaller. Gick kanon. Hade dock kört lite benövningar här hemma på dan (dum som man är) så det kände jag av. Nu ska jag bli STARK! ;) Kram på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar