Leta i den här bloggen

onsdag 8 augusti 2012

HEMMAMYSDAG

bild lånad från http://www.littlefairies.se/

Godkväll på er!

Här är en bild på hårbandet som jag beställt åt Hilma (det ljusrosa). Är just nu jäkligt tveksam på om jag kommer hinna få det. Har fått mail att dom skickat iväg det så jag hoppas det hinner komma fram innan fredagen är slut. Typiskt mig att klicka hem det i sista stund. Men jag vet iaf att jag ska få låna ett annars av en av tjejerna i mammagruppen.

Känns lite smått stressigt inför dopet kan jag tycka. Är ju lite som ska förberedas. Och när jag stressar upp mig, ja då får jag svårt att somna. Så inatt var det så. Jag hade kanske hunnit sova 1 h och då vaknade Hilma och ville äta, sen var det typ omöjligt. Jag somnade iaf kanske framåt 1 och imorse bestämde sig Hilma för att vara vaken från 6.15. Ja då var man ju som ett utskitet... :( Hon pallade dock inte så länge utan somnade igen strax efter 8 så då sov vi 1 h till. :)
Annars så har denna dag inte bjudit på något, ja förutom ett jäkla pissväder. Har bakat lite kakor till lördag iaf. Skulle försöka ta mig ut på en promenad tidigare. Gick inte ens 3 km för det började ösa ner och åska.

Hade tänkt kika på fotbollsmatch tidigare här också ihop med Sofie. Salas fotbollsklubb firar 40 år idag så det var veteraner mot kändisar eller nåt. Men nej, jag pallade inte att ta mig ut när det ösregnade så vi har haft en riktig mysdag hemma. Det funkar ju det å. :)

Imorrn ska jag iaf hem till Emilie på förmiddagskaffe sen på mammaträff efter det. Sen kommer Dennis hem. Härligt att få längta lite.... Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar