Leta i den här bloggen

torsdag 2 september 2010

BAD BAD DAY

Åhhhh, jag blir galen!!!! Fan det här med nya telefoner alltså!!! Försökte få med en bild här som jag fotade tidigare. Nej, det går ju inte, eller jag FATTAR inte. Jag vill även kunna lyssna på radio nu när jag ska ut och gå, nej det förstår jag inte heller hur man får igång. Blä för teknikgrejer!

Dessutom blir jag inte klok på detta väder. Ja, ja sorry det är sol idag, men nu har jag krånglat i 2 dar vad jag ska sätta på mig. Antingen känns det för tunt klätt eller så blir det alldeles föööör höstklätt. BIG BIG issues! Äh, jag blir inte klok på nånting!
Och till råga på allt, när jag cyklade ner på stan tidigare för att möta upp Emma och Viggo så fastnade skosnöret runt trampan, som tur var höll jag mig på benen. Sen när jag skulle hem så stannade en bil så snällt för mig och när jag då skulle upp på cykeln igen så fastande jag med klänningen på nå jävla sett så jag höll nästan på att ramla där mitt på övergångsstället, suck! Cykla inte med långklänning!! HEJSAN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar