Leta i den här bloggen

söndag 5 september 2010

NÖJD MED DAGEN

Hur härligt väder som helst i Sthlm idag och sjukt mycket folk!
Startgrupp nr. 3 valde jag, "springa hela vägen, 55-59 min"
En bild på Darin från gallerian igår. =)
Hejsan allihopa! Oj, vilken lång dag det har varit idag. Vi åkte från Sala redan 7.30 imorse eftersom man var tvungen att hämta ut nummerlapparna i god tid.
Sen blev det en ganska lång väntan på starten. Men det var bara härligt att sitta där i solen och glo på en massa andra löperskor.
Det gick faktiskt väldigt bra, jag kände mig pigg hela vägen och det var en riktigt fin bana.
Gick i mål på tiden 59.02. Hade hoppats på bättre men man får väl vara nöjd att det var under timmen.

På kvällen har vi fått grillat hos mamma och pappa, det var riktigt gott. Nu blir det slapp i soffan med en film. GÖTT!
Bilden blev så mörk på mig men jag har dom nya bootsen på iaf. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar