Leta i den här bloggen

onsdag 22 september 2010

SÄLJES










Känns som det var så längesen jag hade högklackat på mig en vardag så idag fick det bli mina kilklackar från DinSko, ganska passande när det ändå varit hyffsat skönt ute idag.
Idag testade jag även att krackelera igen fast med grått lack som grund, det blev ju bra det också.

Nu till bilderna längst ner. Det är ju ett par skor som jag beställde från Halèns i vintras. Jag har iaf inte använt dom en enda gång. Testade dom nu och kom fram till att jag kommer aldrig att använda dom. Tänkte höra om det är någon läsare som skulle vara intresserad av att köpa dom?Jag tror jag betalade antingen 349 kr eller 399 kr, jag minns tyvärr inte. Men om det är nån som är sugen så får ni dom för, säg 200 kr. Maila mig i sånt fall: lindaholmgren@hotmail.com

Skjorta - Lindex (gammal)
Kilklackar - DinSko

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar