Leta i den här bloggen

tisdag 7 september 2010

LURHELVETE

Finally lyckades jag föra över en bild från min nya telefon.
Ni anar inte hur irriterad jag blir på den. Jag har nog gjort bort mig "big time" som skaffade just denna. Äh, jag vet inte... Det kanske bara är en vanesak.
Förra veckan bestämde jag mig nämligen för att lämna tillbaka den så jag var in till 3-butiken i Västerås men det enda den killen sa var att jag får inte lämna tillbaka den när jag brutit förpackningen. Gahh!!!
Jaha, vad att göra liksom. Har iaf ringt kundservice om det och den tjejen bad mig skriva ett brev till reklamationen.
Men igår kväll så bestämde jag mig mer eller mindre för att ge telefonen en chans så jag har pillat lite med den nu och tycker att det känns ganska okej. Fast ändå, "ganska okej" duger ju inte om man faktiskt ska ha den i 2 år. Så nu har jag skrivit det där brevet och ska skicka in så får vi väl se vad som händer.... Nog om det!

Idag slutade jag redan kl 12.00 och då mötte jag upp Emma och Viggo för lunch på stan.
Ikväll blir det bio i Västerås med tjejen jag är kontaktperson åt. "I rymden finns inga känslor" ska vi se. =)

Angående bilden. Så där kan håret se ut när man haft det uppsatt i en knut från att det var blött i söndags, haha. Snacka värsta burret. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar