Leta i den här bloggen

fredag 24 september 2010

EN HÄRLIG FREDAG


Nya fjäderörhängen från Lindex, gilla! =)
Premiär för svarta långklänningen från H&M idag, guuud vad jag gillar den!
Nyklippt idag!

Nya inköp. BH och hårspänne (rosett) från Monki och tröja med skinndetaljer från Lindex.

Tjaba tjena hallå! Seeeen uppdatering men nu så =)...
Har varit ledig idag. Kommer inte ihåg om jag skrivit det i nåt tidigare inlägg men jag har tillbringat nästan hela dagen i Västerås. Maria är hemma och hälsar på sin mamma där så då passade jag också på att träffa henne.
Dessutom passade jag på att toppa mig lite vilket jag inte gjort sen i typ mars eller nåt.
Testade att klippa mig på ett ställe som heter Nail Store. Kostade bara 280 kr och tjejen var nog klar på 20 min, tror jag. Så jäkla snabb och bra blev det å. =)

Efter klippning blev det att kika in nyöppnade gallerian Igor. Såååååå nice, jag kan bli lite lätt extas över sånt där ja. =) Och äntligen, äntligen har MONKI kommit till Västerås, I like, I like, I like. Ja, ni märker ju hur jag är, haha...
Självklart kunde jag ju inte låta bli att shoppa lite heller. ;) Hittade även ett nytt graffitilack, ett vitt. Kan nog bli riktigt snyggt med ett svart lack som grund. Ska testa imorrn.

Ja, det var väl det.... Jo angående bilden högst upp. Det är en bild på Engla (englasshowroom.com). Tyckte det var så fint när hon satt upp håret på det sättet med den där rosetten. Så från henne fick jag den inspirationen. =) Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar