Leta i den här bloggen

lördag 18 september 2010

DAGENS



Hello!
Har precis kommit hem från stan, varit och fikat lite med vänner.
Jag bestämde mig igår kväll för att strunta i att vara med på det där loppet ute i Västerfärnebo. Kände mig inte riktigt taggad och kanske lite nervös över den där banan, jag vet inte. Jag får ta och springa Silverman-varvet istället på eftermiddagen, känns bättre.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Funderar på att klippa gräset men vet inte om det är för blött.
Snart drar ju seriespelet igång med innebandyn här i Sala också och idag har herrarna träningsmatch hemma 13.30 så kanske att jag kikar på det. Äh, vi får se helt enkelt. CHIPP

Skinnjacka - H&M
Vit skjorta och svart topp - Gina Tricot
Jeansleggings - KappAhl
Boots - H&M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar