Leta i den här bloggen

onsdag 22 september 2010

HANNELI

Har börjat spana in norska Hanneli Mustapartas blogg lite grann. Jag har inte läst så mycket än och bara kikat lite grann på hennes bilder men vad jag kan förstå så fotar hon bara andra människor och deras outfits. Det kommer då och då någon bild på henne också. Verkar inte vara nåt direkt från hennes vardag. Men jag gillar det jag sett och Hanneli är väldigt, väldigt vacker.

Vilken underbar dag att vakna upp till idag då. Strålande sol så jag kände ett måste att ta en morgonpromenad på 45 min, lovely.
Lite senare ska jag åka upp till mamma som ska vara barnvakt åt min brorson, var sååå längesen jag såg lille Theo.

Btw, om min skitdag igår.
Känner nu att jag kan skriva att det har med mitt jobb att göra.
Jag har varit med samma tjej i 4 år nu och ja, det känns som det börjar bli dags att gå vidare.
Men vilken panik jag får, hur lätt är det att få ett nytt jobb?! Dessutom att få ett jobb man tjänar ungefär lika som nu. Jag har funderat länge på att utbilda mig till undersköterska för det öppnar ju upp lite. Men jag kan ju inte gå från en heltidslön till att leva på csn, inte nu när vi köpt hus.
Äsch, jäkla skit, vet inte vad jag ska göra. Nån som vill ge mig ett annat jobb kanske?! Haha...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar