Leta i den här bloggen

söndag 26 september 2010

IGÅR





Vi hamnade ett tag hos Karins kompis Cissi, trevligt!
Blonda babes på hottan. =)

Hello! Idag mår jag faktiskt kanon. Har redan hunnit med en 90 minuters promenad i höstvädret, mycket uppfriskande. Ska slänga ihop en kladdkaka om ett tag för vi får Matta och Sofie på lite fikabesök.

Det var en bra kväll igår. Jag och Karin hade det supertrevligt och pratade massor.
Men hotellet, vilket jävla bottenskrap det är alltså. Tänk, när man bor i en stad som Sala, då har man bara ett jäkla ställe att gå till och en sån här helg ligger fan medelåldern på 19!! Kände ju inte en käft där inne. Usch var så irriterad. Tänk om man hade en riktigt schysst pub som spelade bra musik men ändå lugnt. Riktigt soft det skulle vara. Men nej, i den här spökstaden skulle väl det aldrig funka.
Så, nu fick jag spy ur mig lite om Sala också, haha....

Igår hade jag på mig:

Tische - H&M
Halsband och strumpbyxor - Lindex
Skinnkjol - KappAhl
Klackar - DinSko

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar