Leta i den här bloggen

söndag 12 september 2010

FRÅN IGÅR OCH LITE IDAG






Karins presenter från oss. =)







Tjaba!
Jaha vart ska jag börja. En hel uppsjö av lite olika bilder bjussar jag på idag iaf.
Det var en kanonkväll igår, väldigt roligt. Till och med mamma och pappa kom upp till Rockland, dom gillar också Husky Farm.
Som ni ser så ställde Dennis mer än gärna upp på att vara med på mina bilder innan vi stack hemifrån, haha... Aston också så klart. =)

Imorse vaknade jag 7.30 och kunde banne mig inte somna om. Så drog jag på mig promenadkläderna och gick ut en sväng i höstvädret. Och nej, jag var inte pigg, kände mig nog fortfarande full, haha... Men det var mysigt och så muppade jag mig lite och fotade mig själv i parken, Tur ingen såg mig. =)

Jag hade på mig igår:

Topp - Cubus
Skinnleggings - Lindex
Skor -DinSko

1 kommentar:

  1. Du vet väl att Husky Farm har en Facebooksida?

    SvaraRadera