Leta i den här bloggen

torsdag 16 september 2010

NYTT I GARDEROBEN

Klänning Lindex 299 kr
Kofta Gina Tricot 199 kr
Långklänning H&M 199 kr

Hejsan! Jobbade dygn igår tills idag därav uteblivet bloggande!
Så idag är man ledig och inte vet jag riktigt vad jag ska hitta på. En promenix blir det nog iaf.
Ner på Intersport en sväng sen och höra vad dom har att säga om min Nike Plus som fungerade typ 3 ggr och sen ville den inte mer, grrr.

Är supernöjd med mina 3 nya älsklingar i garderoben. Klänningen högst upp var den jag fick av mamma. Älskar den stora kragen som man även kan ha som luva.
Koftan från Gina är riktigt härligt stor så där så man kan ha bara den som klänning.
Långklänningen från H&M gillade jag jättemycket, satt perfekt och jag gillade att det är som ett litet smock under brösten (syns inte på bilden).

På lördag har jag tänkt vara med på en löptävling ute i Västerfärnebo. Heter tydligen "Svarta Maran". Men man kunde välja att springa 7 km så det tänkte jag göra. =)
Tror det är lite utav en terrängbana, får se, spännande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar